Söndagkväll

Skrivet den 2011-03-20 kl 22:49:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Söndagkväll.. My febrig, så det blir ju absolut ingen dagis imorgon..

Rebecca har varit sjuk i helgen så välkomna till vår lilla sjukstuga..( har ni hört den förr)

Idag var Krille o Cilla hemma på middag, så mysigt..

Ja så det blir ju inget jobbade för mig i morgon heller..

Deklofenak käkar jag, vaknade i morse och kunde inte röra mig.. Hade så ont så det tom kom en tår..

Ikväll känns det bättre, men muskelinflammation i nacken, armen och upp i huvudet ..Inte rligt när man ska göra middag, har en sjukling som vill vara i armarna på en och lite panik att man inte kan surfa ;-)

Men nu känns det bättre hoppas det håller sig så och inte blir sämre till imorgon efter kroppen fått vila i natt..

Nu är det sängen för jag ska upp kl 07, skicka Ken till skolan och sedan ta hand om Mysan, Emilia är kvar hos oss för hon har studiodag imorgon..

Idag blev jag förbannad igen på min kära moder, vi sitter och tittar på foto när jag visar Ken foto på min älskade mormor som inte finns i livet längre.

Ken detta är min mormor,då säger My. Mamma varför har jag ingen mormor?

Ja du det kan man fråga sig säger jag, och börjar koka direkt.

Så hör vi någon som gråter, och tittar på My och så sitter hon och gråter och säger:

Jag har ingen mormor och tårarna spruta, tjejerna och Ken började skratta, men jag blev bara förbannad, förbannad för att kärringen är som hon är och inte som hon borde varit.

Hemskt, hemskt hemskt..( repris, för att Bussen är för dyr 29kr, väljer hon bort sina barnbarn och dotter, helt sjukt) NEJ jag skulle aldrig i livet fått för mig att betala hennes bussbiljett..

 

Natti världen..


Kommentarer
Annika

Usch va tråkigt!

Håller tummarna för att allt blir bättre snabbt!

2011-03-21 @ 13:34:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Marie

Nej...kan hon inte lägga 29 spänn får det ta mej faaan vara!!! Idioti!!!

2011-03-21 @ 20:25:09
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: