Stickad..

Skrivet den 2011-03-01 kl 09:32:10 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår när jag var ute såg jag en lyktstolpe som var klädd.. Ja den piggade upp på något sätt.
Sedan gick jag o tänkte. Vem har fått för sig att göra det? Varför gör man det? Men jag tyckte det var en rolig ide…

Så hem o googla på det, och hittade en massa..både stolpar, träd mm..

Så till er som sitter o stickar och inte vet vad ni ska göra. Ut o klä sakerna i en park… he he..





Man kan hänga tomtar också om man vill ;-)






Denna kanske bara är tappad ..Ja vad vet jag...


Här var det en som inte ville få solbränna på brösten..

Eller klä ett träd med lite blommor...







Klä alla lokalbussar ;-)

Gör egna blommor...Borde Dagisar göra....

När man ändå är igång kan man ju sticka en liten bakelse...


Kommentarer
Annika

Hahaha så läckert!

2011-03-05 @ 13:38:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Annika

Bussen är klart bäst!

2011-03-06 @ 13:28:44
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: