Våren är kommen..

Skrivet den 2011-03-07 kl 08:59:03 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sitter här med mitt morgon kaffe, har inte sovit bra i natt..
Ken har väckt mig ca 1 gång i timmen, med Mamma, jag drömmer äckligt.. Mamma vi har inbrott, Mamma jag är rädd, mamma ja kan inte sova, Mamma någon har tagit sönder mitt fönster, mamma mamma mamma..

Medans My som är sjuk IGEN, sov igenom hela natten men väldigt oroligt.

Sedan kl 0620 har jag legat vaken, oro i kroppen. Vet ej varför men som om jag väntar på något dåligt besked..
HOPPAS det bara är inbillning.. som kommer av min trötthet idag...

Helgen som varit har vi hat det skönt, underbart väder så det var att vara ute..

Handboll båda dagarna och sedan massa mys på kvällen...

Kommer lite blider från helgen...


My py...

Hon börar tycka det är roligt att dumma sig till kameran..




















Så lite bilder blev det...

Nu ska jag göra frukost till sjuklingen och mig.... SES troligtvis senare....



Kommentarer
marie

stackare...så jobbigt att inte få sova

Känner du i kroppen om ngt galet är på gång?

2011-03-07 @ 12:41:24
URL:
Annika

Åååå din stackare! Men bilderna är jättefina!

Ps: mamma bjöd på fläskfile med svamsås... mums!

2011-03-07 @ 19:28:30
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Barbro

Fina bilder =)

2011-03-08 @ 02:08:39
URL:
Maja

Jättefina bilder

2011-03-08 @ 10:59:05
URL:
Silla

Tack Ska ni ha..

2011-03-09 @ 15:26:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: