Läs inte för det är inget roligt!

Skrivet den 2011-05-03 kl 13:13:23 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Usshh ja… Nu på eftermiddagen blev jag bara så ledsen.. Ledsen över att jag inte har ett körkort.. Ja jag är så trött på det, verkligen… Jag blir irriterad och skitsur. Sitter här låst..

Ja det kan vara ett ilands problem för er men för mig är det mycket. Känsn som om man aldrig kommer kunna ta det iheller för alla pengar går hela tiden till annat… RÄKNINGAR RÄKNINGAR RÄKNINGAR.. Är så jävla trött på dom jävla räkningarna..

Jo jag får svära när jag känner så här…

Vilken lyx att bara paka barnen i bilen och köra hem till vem man vill, eller vart man vill..

Nej nu ska man planera isåfall, ta bussen som tar en timme till stan sedan en annan buss BLÄääääääääää

Nej jag får väl ruttna här idag då…..

Idag är jag ingen rolig Silla…

Jag kan säga att jag spyr på GOLF….

Är så jävla trött på det så det finns inte…


Kommentarer
maria

alla ja träffat som spelar golf är helt besatta av detta, förstår det inte det är ju så fjantigt en liten vit boll som ska puttas på, mycket märkligt. hade jag inte bott på västkusten hade ja kommit o kört runt på dej.... inte bra att ruttna

2011-05-03 @ 13:57:09
URL:
Annika

Ååå din stackare... inte alls kul när man känner så!

ps: supertack för tipset... tyvärr hann jag inte anäla oss :(

2011-05-04 @ 10:35:01
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
e-k

Ja, Silla du har rätt som bilburen är man väldigt bekväm. Jag känner med dig ska du veta.

Och man får ha dagar att gnälla och tycka synd om sig själv



Styrkekram

2011-05-04 @ 18:55:15
URL: http://www.steeperz.com
Annika

Jag uppskattar verkligen att du tipsade oss om tävlingen. Synd att vi inte hann med att tävla :(!

2011-05-04 @ 19:07:46
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
sabine

Kram!!!

2011-05-05 @ 16:42:31
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: