Pippi o lekstugan.

Skrivet den 2011-05-18 kl 13:10:23 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Bild från google..

Tänk er, om My hade haft denna lekstuga...hon hade ju varit i sjunde himlen då ju..
Vilken lycka..

Jag står fast vid att jade jag varit minst 15år yngre så hade jag jobbat med att klä ut mig till Pippi och gått o lekt med barn som pippi..Vilket coolt jobb..
Det är en bra affärs ide men dom unga är så FEGA i dagens läge...Ja tänk att leka och göra bort sig...
Nä men gå då och ha det super tråkigt någon annanstans ;-)

Eller tänk att bo på landet, bygga en liten pippivärd, och sedan ta emot lite barn ( som IKEA ) hahahah
ja då hade man också haft världens bästa jobb..
Tommy och Annika och Pippi hade räckt..
Men visst dom andra små figurerna hade man kunat anställa efter en tid..

Astridlindgrensvärld var en smart ide... Verkligen...

Kommentarer
Annika

Åååå det hade nog varit en dröm!

2011-05-19 @ 16:55:54
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
jane

hej silla, jag har delat med mig av något i min blogg=)

2011-05-19 @ 21:17:58
URL: http://gumpen.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: