Vikt..

Skrivet den 2011-05-31 kl 15:35:15 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

VIKTEN!!!

Jag har bestämt mig att jag ska gå ner i vikt, jag MÅSTE!!

Så varje måndag väger jag mig… Igår började jag och då stod vågen på 84 ..FATTA 84… Så mycket har jag aldrig vägt…

Jag pratar inte BANTA, utan mer sluta med socker, röra mig mer. Äta mycket mer sallad och mindre det andra. Inte äta bröd alls… INGET BRÖD alls… För jag kan stoppa i mig 6-10 skivor vitt bröd varje dag utan problem..

Så nej nu är det vatten vatten vatten och äta rätt och röra sig mer..

Hur länge jag kommer hålla på vet jag inte, men jag gör ett försök och hoppas på att klara det. Alltså jag vill inte gå ner till 50 så ni inte tror det, jag vill bara ha bort min gravid mage..Så folk kan sluta fråga mig när det är dags att födda.. KLART dom tror ju att jag gått gravid hur länge som helst.

Så igår startade jag och kan erkänna att KAFFE utan socker inte är gott, men det är som dom säger man vänjer sig..

Så Silla Lycka till!!!


Så här duger hur bra som helst... Så när jag kan ha den kjolen igen är jag nöjd...

PS!!! Några bra förslag som ni lyckats med ????


Kommentarer
Miss S

hej silla...det kommer gå bra...vi kan tävla om du vill;)....behöver oxå få bort vinterisoleringen som håller en varm:)

2011-05-31 @ 17:43:43
URL:
Maja

Jag har slutat med vitt bröd sen ca 1 mån. sen och fått bort en del av magen. Håller tummarna för dig.. LYCKA TILL!

2011-06-01 @ 08:04:07
URL:
Marie

Du kommer lyckas hur bra som helst!

Och jag tror du tänker rätt, äta regelbundet, äta tills man är inte hungrig (inte proppmätt) Äta allt, men skära ner på bröd, pasta, ris potatis och äta mer grönsaker och kött fisk fågel ägg, jättegott ;) Sen unna sig lite av det goda ibland! Inga förbud...det är tråkigt...så gick jag ner 30 kilo i alla fall...och har nu fått remiss för operation av mage bröst....så såvida inte kirurgen säger nej (vilket de kan) Så får jag hjälp att ta bort hud och lyfta brösten :) Håller alla tummar för dig...och just ja...glöm inte, bara för att man en dag trycker i sig massa fett och socker så har man inte misslyckats eller gjort fel, bara tuffa på igen dagen efter så blir det kanon :)

2011-06-01 @ 11:15:57
URL:
Anna

HEJJA SILLA! Kan du inte slänga hit lite motivation så jag också kan försöka sluta med socker? Det är så himla mycket värre än att sluta röka!

2011-06-01 @ 14:07:22
URL: http://anushka.blogg.se/
Barbro

Du kommer att lyckas det är jag säker på...heejjja heejjja!!! En dag i taget och bara vägning på måndagar, så ska du se att det går som en dans.

2011-06-01 @ 18:37:58
URL:
Annika

Att slopa sockret från kaffet vänjer man sig av med supersnabbt. Stoppa i en sockerbit i kaffet om en månad så ska du se hur illa det smakar då ;)

2011-06-07 @ 11:49:53
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: