Knäpp

Skrivet den 2011-11-15 kl 13:03:57 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Något som verkligen gör mig knäpp är när inte internet funkar här hemma.. O det har den inte gjort sedan kl 08 imorse...

Tur jag har en iphone så jag kan blogga i allafall.. Men att kolla mail hatar jag att göra genom denna har inte ens det inkopplat..

My sitter och pärlar lite och snart kommer Ken från skolan med en vän..

O jag försöker komma på vad jag önskar mig i födelsedagspresent men jag har inga ideer faktiskt. Det är nog första gången...
Eller ideer har jag men jag får ju ingen bil, eller resa eller en ipad eller en ny tv eller eller eller ......

Så jag släpper det och ser kanske väntar med att önska mig något tills jag verkligen vet vad jag vill ha..


Kommentarer
Annika

Hoppas att den lilla mår bättre! Jag är som du... vill alltid ha tokdyra saker

2011-11-16 @ 09:11:13
URL: http://bringblingtoeverything.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: