Idag också....

Skrivet den 2011-10-19 kl 20:48:25 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag är på riktigt dåligt humör idag.. Jag har redan explodetat några gånger. Antagligen en riktig elak pms kärring...

Hur jag än bestämmer mig för att nu från och med nu ska jag inte bli arg så händer minsta lilla så exploderar jag igen.. Tur kl snart är 21 så jag kan lägga mig o sova bort min pms... ( hoppas inte jag vaknar så imorgon )

Ken har gjort av med sin vinterjacka och han berättar inget förren det var dags att gå till träningen... Va fasiken jag skiter inte pengar en 600 kr jacka borta .. Ja jag blev inte alls glad.. Arg som ett bi blev jag plus då pms på det.. Så idag är jag inget trevlig mot någon.. Så undvik mig om ni kan..


Kommentarer
Fnulan

Samma här... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2011-10-19 @ 23:30:31
URL: http://fnulan.se
Annika

Usch va det är jobbigt när man är så arg, tokjobbigt!

2011-10-21 @ 09:48:35
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: