April skämt..

Skrivet den 2012-04-04 kl 21:20:59 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag stal detta rak av från facebook...Tror det är Mayas vän...

Jag har klipppt bort hans namn.....Detta fick han i 1 April skämt...

Detta skriver han:::

HAHA Jag blev lurad med världens bästa Aprilskämt!
Med tankar som hur jag omöjligt kan vara smittat, cyklade jag idag till Akademiska och såg fram emot alla mäns dröm: att få sin prostata undersökt. Seems legit.
Receptionisten kunde inte hitta "Proktologiska avdelnigen". Efter att ha snurrat runt mellan Urologen och Venorologen, fått hjälp av flera flera sköterskor och läkare som analyserat kallel...sen kom följande fram:
1. Vissa stämplar som skall finnas på kallelsen saknades.
2. När man ringde numret till Proktologiska avd. kom man till Anticimex.
3. Läkare Theodor Morell fanns inte på Akademiska. Däremot var Theodor Morell Adolf Hitlers livläkare.
Tack Anna och Josefin  för detta fantastiska skämt! Ni är grymma...

Fasiken vad jag skratta...... Riktigt coolt gjort....

Har ni några roliga April skämt....??


Kommentarer
cilla

ha ha ha ha sjukt roligt!!

2012-04-05 @ 00:03:07
URL:
Annika

hahahahaha så himla kul!

Vi har missat första april helt i år!

2012-04-05 @ 05:20:29
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Silla

Ja sådana skämt är verkligen kul...

2012-04-05 @ 08:30:12
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: