Mikael Fahlander

Skrivet den 2012-04-26 kl 09:01:26 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken människa..

Eva Bergdahl som flyttat till sin som i Thailand fick ju avslag för svenska staten. Helt otroligt tycker jag. Det hade ju kostat dommer om hon stannat här iställetf ör att flytta ner dit.
Jag förstår inte hur odm tänker..
Men i allafall så går Mikael in varje månad och ger Eva 4.400kr Vilken man, vilken männsika..

Hoppas nu Eva kan slappna av och leva sina sista år med glädje...

Och till Mikael vill jag säga: Du kommer att komma till himlen..Utan att behöva passera gå....;-)

Kommentarer
vuxenmamman

Ja är det inte otroligt........Heja Mikael! Definitivt till hemlen utan att passera gå.



KRAM

2012-04-26 @ 10:00:02
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
D

Jag ger dig min lön varje månad kommer jag också till himlen?

2012-04-26 @ 23:04:01
URL:
Barbro

Ge min lönen D, så garanterar jag dig att du kommer till himlen!!!!

Vad är det för avslag du pratar om silla?

2012-05-01 @ 00:57:28
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: