tv

Skrivet den 2012-04-07 kl 21:46:52 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Så gött...

Idag har jag lagat mat och gått på gåbandet...SEDAN har jagbara tittat på tv...
Det är något fel på boxen så vi har ALLA kanaler...Så vinästan sl¨ås om vilka program vi vill titta på...
Suttit fast framför tvn...


Så här är det Vi har 1, 2 4, 6, Barnkanalen och inga mer.. Vi vill inte ha fler för då sitter man bara o fastnar för massa skit på tv och får inte gjort annat...

Sedan igår när alla kanaler finns på vår tv så har vi bokstavligen fasnat och tittat runt på olika program på en o samma gång.. O då är jag ändå mycket lite databeroende men den har jag inte rört idag, inte alla intressant utan TV har varit min gud...

Så ikväll sa jag: SÅ bra att vi inte har alla dessa kanaler för vi hade inte fått gjort något och det menar jag verkligen...



Så här hade det sett ut isåfall....

Så allanisom väntar på att jag ska ringa och säga GLAD PÅSK får vänta länge för jag tittar på TV.

Kommentarer
Silla

Haha ni ser jag ville bara tillbaka till tvn så jag skrev som en kratta så jag inte själv kan läsa vad det ska stå...

2012-04-07 @ 23:00:25
URL:
Annika

Det är ju toppen att alla kanalerna poppade upp. Kanske påskharen varit snäll ;)

2012-04-08 @ 04:59:55
URL: http://bringblingtoeverything.com/
vuxenmamman

Jösses...jag hade också gått "bananas".....Vilken lycka!

2012-04-08 @ 10:03:54
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
aidaho - en blondins tankar

fin blogg du har ! kika in min tävling om ett supersnyggt armband på bloggen :)

2012-04-08 @ 12:51:32
URL: http://aidaho.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: