Gnäll spik

Skrivet den 2012-08-14 kl 14:31:27 i kategorin av Silla
Permalink

Huvudvärk from Hell har jag..
2 dagen men jag dricker väl förlite eller tänker förmycket..
Jag trivs inte i min tillvaro just nu pga många olika anledningar men jag vet också att det bara är jag som kan förändra det.
Antingen på att börja acceptera att saker och ting är som det är eller förändra sakerna..

Jag är inte riktigt redo på något av det och hoppas lite på att lösningen ska komma av sig själv men det känns väldigt långt bort..
Nej jag och min sambo har det inte dåligt så det har inget med oss två att göra utan helt andra saker..

Ibland önska jag att jag kunde tala med en vän om det men tyvärr där får jag inga bra råd så detta får jag sköta helt själv.

Nu är det dags att hämta My sedan ska hon och jag iväg ikväll..

Hon är så söt hon sov hos Krille o Cilla här om dagen och blev jätte besviken att hon bara fick stanna en natt hon ville stanna flera dagar..


Kommentarer
Marie

Det är viktigt med vänner som man kan ventilera allt med...ensam är inte alltid stark. Hoppas det löser sig
Kram

2012-08-18 @ 12:34:24
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: