Pang i bygget

Skrivet den 2012-08-23 kl 13:50:32 i kategorin av Silla
Permalink

Inatt vaknade jag av att något gick i sönder.. Det lät som ett fönster efter några sekunder hör jag en till smäll, jag tror vi fått inbrott ( vad man nu vill ta här hemma) jag springer upp och tror att jag ska ha slagsmål med tjuvar när jag upptäcker att de stora blomkrukorna har åkt i golvet och gått sönder..
Så det var bara att lägga sig igen och ta o sopa upp det nu på morgonen..

My är sjuk så vi tog en liten sovmorgon och sedan började vi städa upp det..
Nu har jag inte 2 stora krukor så det måste inhandlas idag så vi får plantera om blommorna..


Kommentarer
Maja

Fy va läskigt.. hade blivit jätterädd. Bra att det bara var blommorna

2012-08-23 @ 17:56:00
URL:
Annika

Usch va jobbigt :( Tur att det inte var tjuvar!

2012-08-24 @ 10:36:00
URL: http://bringblingtoeverything.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: