Hej

Skrivet den 2012-02-16 kl 11:16:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår var det en födda barn daghär hemma. My ville att vi skulle leka att barn kom till.. Så hon skulle krypa under mig och då kom hon ut som en bebis..

4 gånger fick jag födda ut henne…

Sedan på kvällen efter föräldramötet fick jag vet a varför vi lekt denna lek. Hennes dagis fröken ( en kär sådan) hade fött en son 11veckor för tidigt så all styrka till detta lilla liv <3 önskar jag just nu.

I alla fall på föräldrar mötet sitter en mamma och säger: Måste man säga hej till vikarierna för jag orkar inte det…

Men va är det för en bitter förälder man säger väl Hej till alla. Vad kostar det liksom?

Har hon själv glömt bort hur det känns att vara ny på ett ställe! Jag blir så chockad av sådana vuxna personer. Man säger väl Hej när man kommer in någonstans, sedan kvittar det väl vem som är där och till en vikarie som ska ta hand om ditt barn hela dagen är det väl med glädje du säger HEJ.

Jag förstår inte hennes bitter het, hennes man är hur trevlig som helst alltid lika glad medans hon alltid är bitter… Stackars människa..

Nej mer Hej och leende till våra med människor..



Hade jag jobbat där hade jag stått så här på morgonen när den föräldern kom...


Kommentarer
♥ Sojkas framtid ♥

Lycka till i tävlingen! :)

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=2025417

2012-02-16 @ 12:11:25
URL: http://www.sojkasframtid.se
Miss S

antar att hon är känslomässigt störd och saknar empati...

2012-02-16 @ 16:49:58
URL:
Åsa.G.

Jag tycker My är en liten härlig tjej.....Kram.

2012-02-16 @ 22:00:24
URL:
♥ Sojkas framtid ♥

Tack! :) Jasså, men då får du fira på stort nästa gång! :) Ja lätt att glömma, jag glömde min ett årsdag. :)



Nä håret blev helt okej. Kanske har dolda tallanger i mina gener. Mamma var frisör. ;)

Kram

2012-02-17 @ 09:35:31
URL: http://www.sojkasframtid.se
Annika

Usch för sådana försäldrar... idioter

2012-02-18 @ 11:45:50
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: