Måndag morgon..

Skrivet den 2012-02-20 kl 08:41:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

God morgon..

Vilken underbar och mysig helg det varit. My har varit på kalas som var jätte bra det bästa kalas hon varit hitten tills.

Vi andra har myst. Vi hade gäster fredag och söndag och det var riktigt mysigt.

Idag är Ken o Emilia hemma och jag ska jobba och My är på dagis.

Sedan i eftermiddag ska vi göra pompom blommor.

Vilket underbart väder vi har idag det känns ju som vår när man tittar ut är man ute känner man det kalla men just när man tittar ut så blir man ju så glad.

Sport lov nu önska jag kunde ta alla barnen och åka iväg en vecka men se det kan vi inte tyvärr..

Södra Spanien med sina 20 grader lockar väldigt mycket.

Jag har ett nytt dröm mål att en dag komma till Aruba, så underbar vackert där är. Ditt ska jag en dag.

Nu är det en kopp kaffe till innan det är dags att sätta igång med verkligheten.

Ha en underbar dag..


Kommentarer
Åsa-Mitt i en vårdnadstvist

Önskar dig en helt fantastisk vecka vännen!!

2012-02-20 @ 09:09:32
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: