Roliga My

Skrivet den 2012-02-08 kl 11:17:30 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ibland är My jätte rolig..

Som tex när jag ska kalla på KEN så precis innan jag kallar ( ja tar lite luft liksom) KEN så hinner hon skrika Q och Ken blir lika förbannad varje gång..

Hon skrattar så hon nästan kissar på sig…

Sedan använder hon mycket min  Iphone. Hon spelar spel, tittar på film och skickar sms.

Vem hon skickar till det vet man aldrig. En dag ringde Kens pappa och sa att My skickat flera sms till henne. Hon skickar till Krille och hon skickar till mina kunder.

Hon skriver hjsgvfhdgvbshfgvbdshfgvbjh och avslutar alltid med My

För My kan hon skriva. Får hon svar fortsätter hon att skriva..

Men så häromdagen får jag ett sms av Dennis där det står: Jag förstår inte ditt sms när det gäller träningen?

Hmmm tänkte jag gick in i telefonen och tittade och då står det:

Bestämde mig för att vara så redig att gå ner till gymmet idag. Tänkte att alltid förbränner jag någon…

Näää jag förstår att inte han förstod vad jag menade för det var ju inte alls mina ord. Jag svarade: Nej inte jag heller..

Och då kopplade jag det är ju vuxenmammans blogg som när jag läst den genom mobilen har jag råkat kopiera texten och sedan har My skickat den texten ju..Det blev sådan skratt.

Vi fick var en bukett tulpaner av Dennis en dag för ett tag sedan. Jag ställde mina i vatten och My sina i vatten. Efter några timmar håller My tulpanerna i handen och jag säger: Men My dom måste vara i vattnet. Nej säger hon dom sa att dom inte vill bada längre.

Sedan kom en annan sak hon Kallade på pappa hela tiden. Tillsist svarade jag JA My vad vill du?

Heter du Dennis kanske? Eller?

Ja det är ju mina ord hon står där och säger jag fick vända mig om och skratta.

Jodå så vi har lite roligt här hemma medhenne.


Kommentarer
Barbro

Hahahaha...hon e så fin =)

2012-02-08 @ 13:32:27
URL:
vuxenmamman

hahahhah....hur har jag kunnat missa detta....så nu vet alla att jag försöker bränna kalorier....Stackars krake som fick det på sms.



Söta My.



KRAM

2012-02-08 @ 15:40:59
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Maja

haha.. ja, de hittar på de små

2012-02-08 @ 20:58:41
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: