Sköt dig själv..

Skrivet den 2012-02-02 kl 09:58:33 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Då kommer vi till den punkten sköt dig själv och skit i andra…

Men fasiken va svårt det är när man i flera dagar känner i kroppen att det bara kryper…

Jo jag ska berätta:

 Halv åtta hos mig tycker jag om att titta på det är stunden hela familjen är tillsammans. ( Läs: Utslagna i soffan och orkar inte byta kanal för det finns inget bättre just då)

Tjejen där som antagligen vill vara kvinna för hon verkar göra sig äldre än vad hon är har vita glasögon, inget fel med det!!

 Men inte vita glasögon till jätte gula tänder…det passar liksom inte..

Så hela veckan har jag retat mig på det och vill skicka tandblekning till henne eller ett par andra glasögon. Ikväll är sista avsnittet och jag kan ju inte låta bli att titta för att sitta o reta mig igen..

Den som sålde glasögonen till henne måste vara väldigt falsk…


Kommentarer
vuxenmamman

hahahhaa.......du är ju för rolig...hahahaa

2012-02-02 @ 21:59:49
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Annika

Hahahaha det ska du till det!

2012-02-03 @ 09:03:56
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: