BANTNING

Skrivet den 2012-01-09 kl 22:31:08 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hur ska man kunna banta i detta HEM...

Jag har en sambo som älskar att göra mat och NEJ jag har ingen karaktär alltså vi talar NOLL här att tacka nej till maten som serveras...

JAG måste ha ett löpband innan jag själv börjar rulla...

Vill ni veta hur det gått... Jo ett kilo upp....
Ni kanske förstår om ni ser bilderna..



Jodå nybakade bröd varannan dag...

Mycket bättre med Mys bjudningar..
Idag hade 2 av hennes dockor kalas...
Där får man inte i sig kalorier på samma sätt....
Ändå om man äter både tårta, kakor och dricker vin...




Kommentarer
Miss S

ja 2 portioner är lite väl och ta i...tycker du ska hålla dig till en portion minus en skopa ris och minus lökringar ...om det nu är lökringar....sen när du varit så duktig...så tycker jag du absolut ska få una dig att gå på mys dockors kallas och äta både kakor och tårtor och dricka saft;):)..kämpa vidare...du är starkare än vad du tror....kram på dig

2012-01-10 @ 00:34:35
URL:
Maja

Jag tror att middagen kan man äta, även om den inte alltid är den smalaste maten. Det är kakor, godis och småätande som är skurken.. och ja, nybakat bröd.

2012-01-10 @ 07:18:42
URL:
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Ha ha vad du är rolig! =)



Förstår att det är svårt med den maten! :O

2012-01-10 @ 08:25:25
URL: http://finest.se/sojkasframtid
Jessica

fasiken vad gott =) jag är likadan.. men har börjat med den där http://www.lchfrecept.com/ och det är super... ta bara bort ris, potatis och pasta, allt annat kan du äta =) men ät var 3dje timma och gå en timmas promenad varge dag =) jag har tappat 1 kg på 5 dagar men jag har fuskat, min kompis tappa 3 kg på en vecka men gick 2 ggr om dagen i en timma =).

hoppas du får en bra dag.

2012-01-10 @ 09:51:29
URL: http://www.trollfamiljen.se
Angelica

Inte lätt att gå ner i vikt när man älskar mat, :D

Kanske får ta lite i taget ...eller att du äter allt du vill, men att du börjar gå morgon och kväll. Det vore ju bättre, då får du ändå äta sånt som du vill:D

Maya

Jag kommer på Mys bjudning, kalorilösa kakor gillas :)))

2012-01-15 @ 11:49:28
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: