Blää för måndag

Skrivet den 2012-01-30 kl 10:25:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Måndag morgon..

Vet ni jag är inte glad för måndagar. För allt jag tänkt på under helgen måste jag ta tag i på måndagar och det är sådana tråkiga saker.. Men sedan när det är gjort så är man ju mycket gladare.  Men jag är en av dom som hatar måndagar.

Ibland skulle jag vilja ha ett jobb att gå till så man försvinner från MÅSTE sysslorna. Men sedan är det ju super skönt att jobba hemma också och slippa gå iväg en timmes resa till jobb och en timmes resa hem bara där sparar man in 2 timmar per dag ju.

Idag är här kallt hemma. 19 grader just nu… det är väldigt kallt att sitta i det. Så jag får springa runt och städa undan lite så jag blir varm o sedan gå på löpbandet så jag blir varmare.

Ses senare…


Kommentarer
Miss S

ja fortsätt spring så sparar ni på värmen...kan du inte koppla den till något så det värmer upp i hemmet...hehehe;)

2012-01-30 @ 17:24:00
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: