Bröllop

Skrivet den 2012-01-02 kl 21:53:13 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

BRÖLLOP…

Den 31 Maj är det dags för bröllop. Då gifter min kusin sig och jag ska vara där…

Nu är det så att han bor i Israel så det blir en tripp ner dit, ett måste faktiskt. Han står mig närmast så jag måste till hans bröllop, det har jag lovat honom sedan han var liten att när dagen D kommer så står jag där. Nu är dagen D den 31 Maj.

Nu är det ju så att jag har blivit en tjockisbulle och äter alldeles för mycket socker. Min dröm är att ha gått ner 10kg till dagen jag sitter på planet ( då får man väl ha med sig 10kg extra bagage väl?)



Vuxenmamman
och hennes systrar/vänner har vägt in sig och betalt 100kr till den som gått ner minst i procent ett datum får dom pengarna. FASIKEN va roligt där skulle ju jag velat vara med.

Men nu är jag inte med utan nu får jag kämpa själv, min väninna frågade mig om vi skulle tävla. Men jag vill tävla med någon som HÅLLER det, som verkligen kämpar för då kämpar jag också.

Så nu får jag tävla med mig själv problemet med mig är ju att jag är rädd för mig själv när det är mörkt ute så gå ute på morgonen innan jobb vågar jag inte, efter jobb vågar jag inte.

Så jag blundar och önskar mig väldigt hårt en Attract ( inte för att det hjälper för dom är så jädrans dyra)

Men kanske någon har en att låna mig tills det blir ljust kl 19.00.....?????

Men jag gör ett försök  att kämpa i motvind..Idag väger jag 80kg exakt så den 28 Maj får vi se om jag klarat det…


Kommentarer
Fnulan

Jag kör på hemma... med samma vikt som du... nu tävlar vi, du och jag.... Jag mejjar ner dig med vinst.. Come on bit*h ;)

2012-01-02 @ 21:59:12
URL: http://fnulan.se
vuxenmamman

Men du behöver inte komma hit för att väga in dig.....Du kan väga dig hemma, eller hos grannen och bara vara med på stegtävlingen. Det är det jag utmanar dig !!

2012-01-02 @ 22:02:42
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
D

Vinner den som har gått ner minst i procent? Då ska jag också vara med lättförtjänta pengar

2012-01-02 @ 22:17:37
URL:
Silla

Hahaha mest ska det stå ju...

2012-01-02 @ 22:24:19
URL: http://sillas.blogg.se/
Silla

Fnulis är det 10 kg på dig också?

2012-01-02 @ 22:25:06
URL: http://sillas.blogg.se/
Annika

Åååå va roligt med bröllop!

2012-01-03 @ 03:46:16
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Annie

KLART du klarar det! :)

2012-01-03 @ 13:47:15
URL:
Ewa (mamma till 6 döttrar)

Go girl!!



Jag har ett sånt attract band här hemma i rosa :) (förstås i rosa)

Och jag har använt det hela.......3 gånger :)

Du förstår, det är så himla lätt att fälla ihop det.... ;)

Och jätte "svårt" att fälla ut det igen ;)



Lycka till

2012-01-04 @ 07:35:54
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
e-k

Jösses vad spännande att åka till Israel på bröllop :)



Vikten........Du underbara mediala Silla, bestäm hur du ska gå till väga och sätt ett foto av en smal Silla på din attractionboard, ta några sekunder varje dag och titta på den och ha 200 procent tro, tvivla aldrig så ska du se att det blir så.



Kramen

2012-01-04 @ 15:32:03
URL: http://www.steeperz.com
Miss S

hmm...100 kr/skalle är inte så mycket när man ska kämpa så hårt...det blir inte mycket klirr i kassan...klart vem vet de kanske är 20 syskon....vad vet jag???



sylten tycker du ska låna attractionboarden av e-k....du kanske du lyckas fälla ner den flera ggr eller rent av låta den var ner hela tiden...springa ett ggr/ dag istället:)...good luck...jag tävlar med dig vare sig du vill eller inte...må bästa kön vinna;)

2012-01-04 @ 19:15:15
URL:
Silla

Det var inte E-K som hade den...he he



E-K Jag får göra så :-)

2012-01-05 @ 12:06:01
URL:
Miss S

hehe..japp ser det nu...var nog lite snurrig...men den som inte anväder den kan väl låna ut den till dig:)...var nu snäll mot silla..

2012-01-06 @ 15:27:08
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: