Flytta

Skrivet den 2012-01-12 kl 19:18:58 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ligger i soffan just nu och drömmer mig bort... Drömmer att jag med familjen flyttar utomlands..

Iallafall ha ett hus under vinter månaderna... Vilken dröm.. Underbart ju... Läser några bloggar där dom bor i Spanien Mallorca Thailand och det har nog både positiva och negativa sidor men ohhh va jag vill detta..

Nu är det ju så att vi har ju fler barn den lilla bor alltid med oss.. Ken bor varannan vecka... Flickorna varannan helg.. Så det är omöjligt för oss... Men hade det gått så hade vi flyttat nu för vi båda är så sugna på det..

Det är en av mina drömmar... Vad drömmer du om?


Kommentarer
Annika

Vi vill flytta till ett tropiskt land!

2012-01-12 @ 19:57:19
URL: http://bringblingtoeverything.com/
vuxenmamman

Jag drömmer om den där känslan av en storfamilj.....många barnbarn och barn som bara vill springa ner mitt hus alltid......



Kanske fånigt men det önskar jag så mkt av framtiden.



KRAM

2012-01-12 @ 22:19:21
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: