Isabella Löwengrip

Skrivet den 2012-01-29 kl 15:13:40 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Isabella Är en tjej som verkligen imponerat på mig.

Redan när honbörjade blogga för många år sedan tänkte jag: Vilken bimbo hon kommer komma långt.
Bimbo slog jag bort i tankarna för ett bra tag sedan...

Tänk om alla hade vågat satsa som hon... JAG SKULLE VILJA LEVA HENNES LIV!!
Alla ideer hon har och gör slag i saken också.. Väldigt imponerande tycker jag.

Många som tycker illa om henne är bara avundsjuka på henne för dom har verkligen inte satt sig ner och lyssnat och läst om henne.

- Egoboost Magazine AB:
Vi fortsätter att släppa tidningen varje månad, dessutom så kommer den att finnas i butik i både Finland och Norge i januari. Dock på svenska! Vi kommer ha fler events och fokusera mer på just karriär. Vi vill hjälpa unga kvinnor på traven med att hitta rätt utbildning, inspireras med karriärval men framför allt våga. Egoboost Magazine ska bli Sveriges viktigaste tidning för unga kvinnor. Den ska stärka och peppa!

SILLA VILL OCKSÅ HA SIN EGEN TIDNING...

- Bellashop.se/Bellagroup.se

Bellashop kommer att utvecklas under våren 2012 .. Med en smyckeskollektion och en parfym till hösten. Dessutom så lanseras Bellaclub under februari .. Det är ett forum om självkänsla både på nätet och träffar runt om i Sverige. Jag är trött på att tjejer mår så dåligt och jag vill hjälpa så mycket som jag kan.

SILLA ORKAR INTE MED EN SHOP MEN GÄRNA OM NÅGON ANNAN JOBBAT MED DEN.

- Spotlife Europe AB:

Spotlife har dubblat omsättning i år och nästa år kommer vi satsa på rekrytering av nya bloggar. Det har varit ett tufft år men nu har det lossnat och vi har kapital för att satsa rejält .. Så himla härlig känsla! Jag kommer även vilja ta in en projektledare som knyter ihop säcken bättre med blogg-events etc.

HADE SILLA GJORT PÅ ETT SUPER BRA SÄTT.

- Löwengrip Invest AB:

Jag håller på att göra min första investering i ett bolag utomlands .. Mer info kommer!

GIVE SILLA THE MONEY SÅ HAR JAG MASSOR AV IDEER.

- Blondinbella AB:

Inget nytt, bara ett bolag för annonsintäkterna från bloggen.

SILLASBLOGG AB HADE JAG KUNAT GÖRA STORT..

- Classified AB:

Det har stått still för mitt klädmärke, får se hur jag går vidare med det..

ULLARED GÅR BRA!!

Andra projekt:
Under våren 2012 då släpper jag min andra bok Isabellas hemligheter så då blir det bokturné runt om i Sverige, så himla kul! Sedan blir det ca två föreläsningar i månaden. .. Och för lite variation i vardagen så fortsätter jag med distansplugget på min businessschool i Zurich, första kursen är i februari. Ett nytt företag är också på gång, ett som ska underlätta för svenskar att starta aktiebolag.

SILLA HAR MASSA IDEER MEN MÅSTE LÅTA MY BLI STÖRRE O FRISKARE.

När jag fyller 25 så sticker jag nog till en ö någonstans och vilar ett år .. Eller så köper jag en!

SILLA VILL OCKSÅ RESA MEN INTE VILA FÖR SILLA VILL JOBBA/BLOGGA


Va vilken tjej....hon är inte ens 25 år...Hon impar på mig otroligt mycket..


Kommentarer
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Vilken affärskvinna ja! =D

Fan ska vi starta något Silla! ;)

2012-01-29 @ 16:04:31
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid
vuxenmamman

Kan bara hålla med!!!

2012-01-29 @ 19:38:01
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Fnulan

Man kan inte kalla henne blåst..... Då är det vi som är blåsta..

2012-01-29 @ 21:45:00
URL: http://fnulan.se
Annika

Jag följer inte hennes blogg men jag är mäkta imponerad av hur framgångsrik tjejen är!

2012-01-30 @ 08:45:39
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: