Rånad

Skrivet den 2012-01-03 kl 08:04:54 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Godmorgon..

Är en riktigt trötter idag... Kunde inte somna förren vid 01 och sedan hade jag konstiga drömmar som jag vaknade ifrån hela tiden...Så idag är jag trötter...

Men vart är vi på väg? det första jag läser när jag slår upp ögonen är En kvinna med barnvagn rånad i Malmö.
Hur mår denna kvinna idag! Nu slog dom inte henne eller gjorde henne illa tack och lov. Men stå där som mamma och hålla i vagnen och blir rånad inte ha kontrollen alls över sitt lilla barn i vagnen för tänk om dom gör något...HEMSKT.... Stackars kvinna ohh va jag känner med henne .....

Hemskt....o förbannad blir man......


Kommentarer
vuxenmamman

Jag tror att jag hade dött på kuppen....hade nog skitit i mig själv och bara fokuserat på barnet.

Blir helt mörkrädd över hur mkt skit som händer i Malmö.



*Ha en go dag.

2012-01-03 @ 09:24:19
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Ja dem gör ju det. :( Hoppas det inte blir så allvarligt bara de andra gångerna. Och tänk på dagis! =O När han ska börja där. Då kan man inte alls ha koll. :/



Men gud så fruktansvärt!! Äckliga jäkla människor som gör något sådant! Ja om man ens kan kalla dem människor!!

2012-01-03 @ 12:29:43
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid
W

Ni får rösta bort problemen 2014. Gör ni det inte, samtycker ni ju i det tysta med förfarandet. Visst är det bisarrt att regeringen redan samtyckt :)

2012-01-18 @ 08:25:44
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: