Smart... Not...

Skrivet den 2012-01-21 kl 21:59:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Smarte Silla ..

Gick runt och tände en massa ljus efter en stund tänkte jag att det var bättre att tända 2 åt gången så det skulle gå snabbare...

Så jag tänder ett och håller i det i samma hand som jag håller 8 värmeljus.. Så tar jag ett ljus av dom och medans jag tänder det tar jag in mitt pekfinger mitt i lågan på det tänfa ljuset och håller kvar för att inte tappa alla ljus ...

Ajjjjjjjj som fasiken va jag brände fingret nu har jag så ont i det och det hände för 1 timme sedan... Men oj va det bulltar...

Jodå jag kan vara så klumpig i bland...



•••••••••••••••••••••
Idag spela Krille semifinal i SM Futsal.. Så spännande det var första vann dom med 4-3 mot Åkarp... Jag tyckte att dom spelade dåligt men det var bra med vinst..
Sedan spelade Åkarp mot FC Ibra och den matchen blev 1-14 .. Vi såg inte den för vi åkte hem och åt middag..
När jag läser resultatet på nätet tänkte jag : vad är det för några ? Går in o googlar och får veta att dom är Sverige mästare i Futsal det är något dom ägnar sig åt.. Det var riktigt bra gamla proffsspelare..
När vi åker tillbaka till oxie för att kolla matchen och jag får syn på killarna blev jag väldigt orolig.. Ska dessa stora bjesar möta dessa "små" killar hur kommer det gå...
Detta var den mest spännande match jag sett på länge.. Så bra var den..
6-6 blev det tyvärr så Krilles lag åkte ur med målskillnaden...
Dom har inte förlorat en enda mach .. Så dom har varit jätte duktiga hela vägen...

Nu är det fortsättning på lördags mys..


Kommentarer
vuxenmamman

Men klantfia! Värmeljus blir syndigt varma.



KRAM

2012-01-22 @ 10:16:47
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Miss S

aaaa...synd att det inte gick vidare...de var ju så nära

2012-01-22 @ 12:55:06
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: