Tänker

Skrivet den 2012-01-01 kl 22:41:32 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ligger här i sängen och tänker. Tänker mycket på bloggen just nu. Ibland har jag bara haft lust att stänga ner den för jag har både haft blogg torka och att saker och ting som jag velat skriva om har liksom inte passat sig att skriva om. Sedan tycker jag att det är synd att stänga ner något jag igentligen tycker är roligt, något jag kan dela med mig av till både familj och vänner..

Mycket handlar också om kunder som jag har som kontaktar mig på ike arbetstid o sedan när jag inte svarar dom så kan jag få sms eller mail om att jag hade minsan tid till att blogga..

Men idag har jag bestämt mig för att faktiskt strunta i vad andra tycker utan bloggen kommer att fortsätta på mitt sätt som den va till från början. Jag kommer att skriva om allt möjligt både glada, arga, sorgsna och roliga stunder. För det är ju jag... Jag kan inte vara Jobbe Silla i 24h jag är ju faktiskt vän, mamma, sambo också...

Så från idag kommer Sillas gamla blogg tillbaka med mer text och bilder...

Detta nya år ska bli mitt år, jag ska göra saker jag vill och ingen ska få mig att känna mig dum för att jag har ett privatliv ...

Natti / Silla


Kommentarer
Miss S

gör det du känner för och skit i alla andra...så länge du kan stå för det...sen så har ju jag dig på mina favoriter bland sydsvenskan, kvp, afton....osv

2012-01-01 @ 23:14:28
URL:
Annika

Du får absolut inte ens tänka på att sluta blogga!

2012-01-02 @ 01:30:12
URL: http://bringblingtoeverything.com/
vuxenmamman

Men det var väl ett riktigt klokt beslut- klart att du ska skriva precis vad du vill. Det är ju det som bloggen är till för.



Tack för att du tittade in hos mig.Och tack för att du boostade mig....hahahhaha :-)

KRAM

2012-01-02 @ 11:08:34
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Annelie

Självklart ska du skriva allt vad du känner. Det kommer jag att göra och det är så härligt att läsa din blogg varje dag. Kram

2012-01-02 @ 17:00:54
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: