03.15

Skrivet den 2012-03-11 kl 09:35:34 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Inatt ringde hem luren kl 03.15 HEMLIGT NUMMER..Jag han inte ta den och sedan dess så har jag legat och oroat mig och knappt sovit.

Jag tror direkt det värsta när telefonen ringer på natten och oftast är det ju det värsta för varför ringer man annars.

I alla fall så har jag inte fått lugn i kroppen än för jag satt ju och vänta på att det skulle ringa igen. Själv ville jag ju inte ringa min son för tänk om det inte var han och jag väcker honom när han ska spela match idag så förstör jag ju för honom. Så nu sitter jag och väntar på att han ska höra av sig o svara på mina sms och blir bara mer o mer orolig.

FAN…varför kan inte min hjärna bara tänka att det var en fel ringning utan jag måste sätta igång det värsta så jag får ont i magen..

JAG hoppas det bara var en fel ringning och att allt är som det ska vara.


Kommentarer
vuxenmamman

Det var säkert en felringning.....inget du behöver oroa dig för.



KRAM

2012-03-11 @ 11:11:49
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
we will never walk alone-Vill du bli dagens blogg?

Du behöver nog inte oroa dig. Hade något hänt hade du hört det nu.

Men precis samma sak hände ju mig när jag hade min mysko upplevelse, kanske är samma för dig ;)

2012-03-11 @ 15:52:13
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Kajsa

Det är det värsta ! Att bli väckt på natten av ett hemligt nr å inte hinna svara...

2012-03-17 @ 09:26:39
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: