Katt

Skrivet den 2012-03-01 kl 11:42:10 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vi skratta om en sak som hände för många år sedan men jag tänkte jag skulle dela med mig av det.

Jag hade en väninna som inte kunde komma på min maskerad fest för hon hade precis fött en liten flicka.

Jag tyckte det var så synd att hon inte kunde komma så mitt under festen gjorde jag en liten picknick korg till henne och sambon. Jag la i maten, tårta och så tog jag en flaska vin och gick upp till dom. De bodde ovanför lokalen jag hade festen på.

Jag var rund om öronen, men jag tänkte på henne att självklart ska dom med ha lite mys medans vi andra festar.

Vi var rätt så många i lokalen där fanns båda bra människor och svin som jag kallar folk som inte kan uppföra sig.

I alla fall jag var utklädd till en stor katt och med dräkten traskade jag upp och gick in genom dörren, bort till lilla tösen som alltid somnade så mysigt i min famn men jag tänkte ju inte på att jag var utklädd så jag böjde mig ner och sa Hejjjj lilla stumpan! Hon började gallskrika och blev jätte rädd, jag lämnade över vinet och maten.

Dagen efter ringde jag och frågade om det var gott och om dom tagit ett glas vin till maten.

-          Tack Silla!! Det var jätte gulligt av dig, men nej vi drack inget och åt inget för det fanns fimpar i maten och i vinet..

Som jag skämdes för i min fantasi så gör man ju inte så. Man slänger väl inte fimpar i vinare( som jag var för full för att se att den var öppen när jag bar upp den) eller fimpar i mat som är över.

Så jädrans äckligt. Men den personen blev ju aldrig mer bjuden på mina fester eller någon annans.

Så igår frågade jag henne: Vill du ha lite tårta? Då svarar hon: Vågar man eller finns det fimpar i den!!?!?!

Det blev ett sådant skratt så jag tänkte att jag måste dela med mig av hur folk kan göra när dom inte är hemma.


Kommentarer
Cilla

Usch va äckligt! Men roligt att du skrämde bebisen hehe

2012-03-01 @ 12:28:59
URL:
e-k



En historia som innehåller både äckelpäckel, mycket värme och till sist fick jag ett skratt.



Kram Silla

2012-03-01 @ 22:34:09
URL: http://www.steeperz.com
Maya

ja du, det finns folk till allt, din tanke var fin i alla fall.. trots du skrämde bebisen ♥

2012-03-02 @ 16:45:26
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: