Massor

Skrivet den 2012-03-01 kl 09:28:15 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

I dessa dagar har jag massor att göra, så jag hinner knappt med något annat.
I förrgår hade vi Krille o Cilla här på middag maten blev jätte god och dom var så mysiga att ha här.
Jessica Mys fröken kom också på besök och My var jätte glad för det.

Sedan igår kom Elvira hitt vi ska göra en överraskning till My så vi satt här och planerade en massa.

My har fått dille på ZhuZhu hamster så Jessica gav henne en födelsedags present och igår fick My själv välja vad hon ville köpa för pengarna hon fick av Helena.

Det blev:


Den rosa Hamstern
och

Tack Helena från MY...

Hamstrarna skulle ju sova med My inatt och idag är dom med henne på dagis.
Där finns ett barn som har stulit från My innan så idag om hamstrarna är borta kommer vi ju hitta dom på barnents plats...

Ja nu ska jag sätta igång igen. Stress dessa dagar men det är ändå roligt.
Så ni som saknar mig på nätet får sakna mig lite till är igång som vanligt igen på måndag.

Ha en bra torsdag och det bästa med torsdagen idag är att Ken kommer hem.





Kommentarer
♥ Sojkas framtid ♥

Nu är tävlingen i samarbete med Allt för föräldrar avslutad. Blev du en av de lyckliga vinnarna? In och kika. :)

Kram ♥

http://www.finest.se/Sojkasframtid

2012-03-01 @ 11:08:24
URL: http://www.sojkasframtid.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: