Pippi Kalas

Skrivet den 2012-03-02 kl 19:22:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har jag hållt på med massa... Just nu bakas här och jag kom precis hem från "lokalen" vi ska vara i..
Imorgon har My kalas PIPPI kalas för sina kompisar..
Så idag har jag förberett där..




Man ser inte färgerna så bra men allt har olika färger på bordet..men det syns knappt..



Det bästa är att Pippi ska ligga där i sängen imorgon och sova ....

Pippi har ju blommor i kastrullen..

Ja jag har sytt och haft mig på Lilla Gubben...

Kan ni gissa vad som finns i trädstammen..Gjord av hönsnätt Ja en liten björk blev det..



Lilla Herr Nilsson ska ju självklart vara med..








Självklart finns det massor av guldpengar..



My vet inte om att Pippi ska komma på kalaset så nu när hon såg Skorna på hatthylan sa hon:
Men mamma titta där står Pippis skor..Vi måste ringa henne så hon hämtar dom..
Ja sa jag det får vi göra men i morgon för idag måste vi hem och sova och det är mörkt ..
Ska bli så roligt att se hennes min imorgon när Pippi ligger och sover i Huset när vi kommer dit..

Ha en fortsatt bra fredag....


Kommentarer
Maya

Vad fint det är! Så kul med Pippi kalas!

2012-03-02 @ 19:32:37
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
vuxenmamman

åhh.....ett sånt kalas måste ju Mira ha när hon fyller år. Vill inte hennes mamma det så får moster fixa det för ungen är helt tokig i Pippi.

KRAM

2012-03-02 @ 19:35:48
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Mamma Natta

Hej!

Första gången jag tittar in här. Vad fint du har ordnat i lokalen, det där kommer att bli ett jätte kul kalas. Lycka till.

2012-03-02 @ 19:50:46
URL: http://mammasdagbok.wordpress.com/
Miss S

så fint ni har gjort...BRA JOBBAT!!!....det kommer att bli super kul för barnen...kan tänka mig att My är överlycklig...

2012-03-02 @ 19:51:15
URL:
Silla

Miss S... Ja bilderna talar ju faktiskt inte till sin fördel för det ä rmycket mysigare i verkligehten...

2012-03-02 @ 19:58:18
URL:
Martina

Vilken fantastisk förberedelse du utfört! Super!

Det måste bara bli så lyckat!

2012-03-02 @ 21:22:05
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Maja

Jättefint! Ett foto på dig som Pippi är ett måste här på bloggen!



have fun!

:)

2012-03-02 @ 22:09:25
URL:
Silla

Nej Maja det kommer en Pippi....så jag ska inte vara Pippi

2012-03-02 @ 22:51:48
URL:
Maja

Jag vill se DIG som Pippi!

2012-03-03 @ 08:46:42
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: