cykelfest

Skrivet den 2012-05-06 kl 16:39:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår var en mycket trevlig dag. Vi var på cykelfesten här i vår lilla By.

Det började med att vi skulle göra en efterrätt kvällen innan.. Den gick helt åt skogen.

Så den åkte i vasken en gång, sedan gick vi på det igen kl 01 på natten… Men den åkte i vasken den också..

På lördagen då så skiter jag i att göra skålar av choklad utan bestämmer mig för att sätta efterrätten i glas istället.

Slutar med att jag får slänga moussen i vasken…

Tillsist lyckades jag… MEN JAG GLÖMMER ATT FOTA DET… Typsikt.. Gott blev det  fick jag höra.



 

Vi träffades hos Petra och Niklas på en fördrink ochhade en liten tävling, NEJ vårt lag vann inte.

Sedan fick vi 3 kuvert som man skulle öppna en och en..


Den första skulle vi in finna oss på förrätt hemma hos någon, så vi cykla ditt.

Jätte gott…

Detta fick vi där…




Sedan vid en viss tid öppna vi nästa kuvert och åkte dit.

Men glömde fota maten..
Men ohhhhh va god den var... Det var nog det godaste jag ätit på länge..
Super gott var det...

Sedan var det dags att cykla hem för då kom dom till oss.
Det var spännande för man vet inet vem som kommer..
Vi hade turen som fick Petra, Niklas och Michel och Madde...
Så vi var ett super gäng hemma hos oss och hade super trevligt..





När det var dags så cyklade vi vidare till PGA banan och festade vidare..
Där var det trevligt, men inte lika trevligt som hemma hos oss..
Där träffade vi på alla andra Barabor..

Lotta och Helena..



Ja en riktigt trevlig kväll... O helst för mig som inte festat på jätte länge..

Ja så här såg jag ut.. Jag glömmer alltid att någon ska fota mig är ju inte van vid datt ha kameran i handen.. o har jag den så fotar jag alla andra..men glömmer oftast mig själv..

Idag stack jag o hämtade cykeln på PGA för man var ju inte nykter precis så man kunde cykla hem..
Nu är det soff läge resten av kvällen..
Ha en fin söndag...


Kommentarer
Maja

Så trevligt!!

Kul när ,man gör sånt :)

2012-05-06 @ 19:23:57
URL:
Louise

Vad fin du var!har hört talas om den tillställningen låter riktigt trevligt. Sköt om er

2012-05-07 @ 07:03:47
URL: http://fruwallen.blogg.se/
Annika

Superfin du är!

Typiskt att det inte blev som du ville men bra att det löste sig. Chokladballongerna såg ut som ett omöjligt projekt! ;)

ps: det är dags att träffas snart!

2012-05-07 @ 08:35:37
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Anonym

snygg du är..o blondie oxå..häftigt:-))



monika

2012-05-07 @ 10:06:46
URL:
Anna

Det syns verkligen att du gått ner i vikt!

Klär jätte bra i det blonda håret också!!

2012-05-07 @ 11:30:43
URL: http://anushka.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: