Ont i hjärtat

Skrivet den 2012-05-07 kl 09:00:45 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ont i hjärtat..

Ohh så ont det gör i hjärtat.

My har ju varit väldigt ledsen på senaste tiden för att behöva gå till dagis. Men idag sedan jag väckte henne har hon velat stanna hemma.

Mamma jag kan flytta till Krille, bara jag slipper dagis sa hon också.

Jag vill till Krille, mamma jag är sjuk, mamma jag har kräk i halsen, mamma mamma mamma..

Det kom 1000 anledningar för att slippa dagis..

Vi cyklar iväg och jag kommer in och lämnar en hysterisk flicka. Hon grät stora krokodil tårar, jag lämnade dagis med mina tårar på kinden. Ohh så ont i gjorde i mamma hjärtat.

Min första tanke var att vända och ta hem henne igen, men det kan jag ju inte göra för då kör hon ju så med mig varje morgon.

Jag grät hela vägen hem, slängde mig över luren och ringde Dennis..

Efter 30 min.. så ringde jag dagis och då var det lugnt igen. Hon hade ätit och lekte nu.

Ja det var ju skönt att höra..

Så nu kan jag också lugna ner mig lite..

Hoppas hennes vän Hilevi kommer idag , för dom dagarna tycker hon är roliga.'

Ken är sjuk stackaren....


Kommentarer
Louise

Malcolm började redan igår att han inte ville till dagis och hela morgonen var pest.men väl på dagis har han skoj,måste vara typ separation eller ngt. Vi får torka tårarna och vara glada att de har varandra och de flesta är bra fröknar.kram torka nu dina tåra

2012-05-07 @ 10:06:30
URL:
Silla

så sant så.. :-)

2012-05-07 @ 11:49:38
URL:
Annika

Katta hade samma problem med Natalie men det löste sig som tur var!

Hoppas Ken kryar på sig snabbt!

2012-05-08 @ 08:59:09
URL: http://bringblingtoeverything.com/
vuxenmamman

fy fasiken så ont det gör i ett mamma hjärta.....fortsätter det så här så får du prata med personalen. Men ibland har man det bättre hemma är nog hennes tankar. Men det vänder snabbt när dom kommer till kompisarna....



KRAM.......

2012-05-08 @ 10:11:20
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
e-k

mm :( sånt gör ont, jag minns



Styrkekram

2012-05-11 @ 19:39:26
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: