Spargris

Skrivet den 2012-05-14 kl 21:48:17 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ken ska åka på läger på torsdag..till söndag..

Så Kens pappa skickar ett sms där han skriver:

Om Du har en börs att skicka med Ken så lägg i den i väskan!

Jag skrattar på mig och skriver, det är bättre han får med sig sin plånbok..

Sitter på dass medans jag skickar det smset och kommer ut till Dennis och säger:

Dan ville att jag skulle skicka med en börs till KEN, så jag lägger i hans grisbörs…

Så skrev jag : Det är bättre att han får med sig sin plånbok och så skrattar jag så jag nästan pissar på mig..

Dennis tittar konstigt på mig och säger: Sparbössa menar du va?

Ha ha ha..

Så säger Dennis: Du är så rolig utan att du vet om det….

När jag fattar vad jag skrivit och sagt kunde jag inte sluta skratta.. Tänk Kens pappa han fattade ju ingenting eller bara tycka han att jag var helt störd…

Hahahhahahahahah

Ja det är mycket roligare i verkligheten..


Kommentarer
Annika

Hahahahaha!!! Så himla kul!

2012-05-15 @ 09:09:43
URL: http://bringblingtoeverything.com
Fnulan

Kan se dig framför mig.. underbara Silla!!!! Hahahhha

2012-05-15 @ 21:17:53
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: