Mammorna ute och roar sig

Skrivet den 2012-11-10 kl 08:11:13 i kategorin av Silla
Permalink

En drink hemma hos Helena
Jodå det var jag som satt och tugga i mig en massa.
Birgitta och Lotta
Jag ser att Lotta också har några nötter i handen så det var inte bara jag som åt dom ;-)
Petra och Mia
Här har vi Helena, Petra, Bettina och Mia
Lotta och Silla
Stora jag.... ( jag ser inte klok ut)
¨Här sitter vi och väntar på maten..
Alla var vi glada..
Ja då skålar vi...
Maten, ja jag tyckte det var jätte gott.
En Latte måste man ha efter maten..
Så här starkt är jag ;-)
Mia och Helena säger skål...
Min goda Mojito...
Skål och mums så god den va..
En super trevlig kväll hade vi, jag delade ut goodiebags till alla till efterrätten och det uppskattades jätte mycket och det var ju trevligt.
Ett inlägg kommer bara om det ..
Dessa mammor träffar man bara vid fotbollsplanen annars så en hel kväll som bara handlade om oss var vi värda.
Ett stort tack till Helena och Lotta som fixade detta och ett stort tack till alla sponsorer som ville dela denna kväll med oss.
ETT jätte stort tack ´till alla mammor som var glada och gjorde kvällen så trevlig..

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: