Tandläkaren

Skrivet den 2012-10-17 kl 09:58:37 i kategorin av Silla
Permalink

I 3 veckor har jag laddat för att gå till tandläkaren idag, i 3 veckor har jag fått ont i magen, svettningar och nervös till 1000 för att idag skulle det vara den stora dagen. Jag har sådan tandläkare skräck så det går inte att beskriva.

Min morgon, ohh är jag sjuk, har jag feber, ska jag avboka, sedan sa jag till mig själv.

SKÄRP dig för fan!!

Svettningarna började komma, ont i magen och nervös men nej JAG ska gå nu har jag laddat.

Frukost, kaffe och lite snack med Dennis så var jag fit for fight då ringer telefonen.

Hej Silla Det är från tandläkaren din tandläkare blev sjuk så hon måste gå hem!!!

FAN kände jag när jag äntligen har bearbetat mig själv i alla dessa år, när jag äntligen VÅGADE gå..

Ja visst kan inte hon hjälpa att hon blev sjuk men hela min värld rasade i den stunden.

I alla fall så ringde jag Dennis och berättade att hon sjukat sig så det blir inget, jaja sa han synd då.. Ja säger jag tänk nu om jag gått in o badat…. Han dog av skratt!!

Ja tänk om du hade blivit lite ren så hemskt...

 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: