Sova

Skrivet den 2013-01-25 kl 00:07:53 i kategorin av Silla
Permalink

Jag kan inte sova, glädjen är total..
Att Krille ( landslaget) har gått vidare och ska spela mot Spanien ( mästarna) och Kroatien och Makedonien i Mars nere i Spanien är helt fantastiskt..
Jag ska göra allt jag kan för att kunna åka ner och titta på dom.
Bara publiksiffrora är helt fantastiska vi talar över 12.000 pers tittar på Spanien när dom spelar..
O där ska min son spela ja det är obegripligt.. Men underbart..

Ja jag är så lycklig för hans skull..
Mars spela i Spanien
April ska han o Cilla ha barn.
Vilken lycka!!!

Jag måste försöka sova men klockan som tickar gör mig knäpp jag gillar när det är helt tyst men jag hör en klocka någon har ställt utan för sovrummet som jag troligtvis snart slänger ( tar ut batterierna)

Man är trött om man torkar sig innan man kissat.. O jo det hände mig precis och jag skratta åt det själv så det bjuder jag på... Natti från en lycklig Silla!!

Ps!!! Jag synda ikväll men det var fest när Sverige vann


Kommentarer
Annika

NEJ VA KUL! Du måste se till att du åker dit och hejjar på dom live!

Svar: Ja det är rikitgt roligt.. Jag hoppas så...
Silla

2013-01-25 @ 11:24:05
URL: http://bringblingtoeverything.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: