Körsbärstårta

Skrivet den 2013-07-18 kl 23:18:31 i kategorin av Silla
Permalink

Idag har varit en sådan dag då allt går i slowmotion ..
My har lekt och jag har tittat på..
Underbart väder men blåsten hade kunnat försvinna..
Jag känner att jag behöver semester helt bort från alla måsten och jobb..
Jag borde stänga ner helt för jag känner mig bara stressad av alla mail/ sms och telesamtal..
Ändå om jag har gått ut med att jag inte vet hur jag arbetar just nu och kommer inte ha fasta tider så får jag elaka sms och de gör mig bara förbannad så jag skiter i allt..
Så jag måste sätta mig ner o kolla o sedan lägga undan telen och inte ens öppna mailen..
Dags att sova en dag imorgon också ...


Kommentarer
Åsa.

Förstår inte hur människor tänker när man skickar elaka sms,mm?
Ändrar på din hemsida så du får en riktig semester å kan koppla av å bara vara....det e du värd Silla.
Så tycker jag,men det e du som bestämmer.Massa kramar.

Svar: Åsa och man blir ju bara trött på att hjälpa till då..
Silla

2013-07-19 @ 07:55:41
URL:
Anki

Det låter inte klokt att det finns så elaka människor .Egoister är det .Ta du ledigt och koppla av, det behöver du.Kram

Svar: Ja ibland kan det bli förmycket med elaka människor.
Silla

2013-07-19 @ 10:53:52
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: