Ska det se ut så här?!?!?

Skrivet den 2013-07-04 kl 07:38:44 i kategorin av Silla
Permalink

Här blir det ingen bättringsväg som det ser ut idag.
Jag blir bara värre o värre, smärtan är hemskt men tröttheten är värre..
Jag som var så glad för antibiotikan som inte hjälper tyvärr..
Det blir att väcka My och sedan ringa läkare igen, jag skulle höra av mig om det inte blev bättre på 2 dagar och det är långt ifrån bättre.
Paniken över jobbandet kryper på mig jag får ju direkt ont i macen när kag vet att jag hamnar efter men det är helt omöjligt för mig just nu..
Sover gör jag nog 18h per dygn, orken finns inte till något tyvärr..
Ja jag hoppas det blir bättre snart.
Ha en fin torsdag..


Kommentarer
Åsa.

Oj,oj det e ju mycke värre en förra bilden du lag ut.Synd att inte antibiotikan hjälpte.....Strunta i jobbet det e mycke bättre att du blir bra istället...Hoppas du har fått något annat hos läkaren.Skickar massor av krya på dej kramar....

2013-07-04 @ 12:11:34
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: